سفارش تبلیغ
صبا ویژن























یا من لا حبیب الا هو

شکایت نامه شماره                                                       1234567

شاکی : مـــــــــــــــــــن

متشاکی : مــــــــــــــــــــــن

متن شکایت :

اینجانب من،

از مـــــــــــــن,

تنبل

بیحال

بیخودیه

بی ذوق

دور افتاده از فضای وب

بی خبر از همه جای

خوابالویه

........

.......

..........

.........

بِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوق

شکایتی مبتنی بر این صفات درخشان دارم و خواستار این هستم که

این من بی خودی را به قرنطینه ای در لا به لای کتاب های میکرو طبقه بندی

شده انتشارات خراب شده ای انتقال داده تا با تک تک تست های از کار افتاده اش

خاک بخورد!و در بهایت به تاریخ بپیوندد!

 پایان


نوشته شده در پنج شنبه 92/7/25ساعت 8:20 عصر توسط BLACK & White نظرات ( ) | |

قالب جدید وبلاگ پیچک دات نت